std

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2011

Dramadusch!

Av Sam Lindskld - 17 augusti 2011 23:31

Historian bakom detta klipp..
Det tog mig bara några minuter att spela in den.
En halvtimma att klippa ihop den.
En timma nästan att spara den. sen skulle det ta 900minuter att få upp den på youtube. Så jag sket i det..
Så jag försökte lägga upp den idag, och det tog bara 3 timmar. När den väl var uppe så insåg jag att man inte kan kolla på m2t-klipp på youtube...
Försökte hitta formaterings program som gjorde att jag fortfarande hade 1080(hd) men som .wmv!
Det gick åt helvete.. Försöker spara den som mpeg. med extra valet H.264, tar yttligare 50 minuter och den är sedan färdigsparad som
(trummvirvel)



m2t, igen.. men med lite mindre datahastighet så jag kunde nu använda Windows Live Moviemaker för att få den till wmv.
En liten stund senare var den påväg upp på youtube igen.
Och nu 80 minuter senare är den här :D
Lyssna och njut.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sam Lindskld - 12 september 2021 17:03

Vad heter du? - Samuel LindsköldI mellannamn? - JoshuaVart bor du? - MalmöTrivs du där? - Det är väl okejBrukar du läsa horoskop? - NejHar du körkort? - AM, BÄger du några converseskor? - nej :cFavoritdjur? - KattVad spenderar du dina pengar på? - Me...

Av Sam Lindskld - 14 november 2016 00:11

Vad heter du? - Samuel LindsköldI mellannamn? - JoshuaVart bor du? - SkövdeTrivs du där? - Det är väl okejBrukar du läsa horoskop? - IblandHar du körkort? - AM, BÄger du några converseskor? - JaFavoritdjur? - KattVad spenderar du dina pengar på? - Li...

Av Sam Lindskld - 8 februari 2012 20:57

The Spotify Test!Hur mår du idag?Foxtrot Uniform Charlie KiloKommer du komma långt i livet?HannaHur är skolan för dig?Re-Education (Through Labor)Vilken är ditt livs themesong?DualityVilken är din livshistoria?DynamiteHur ser din framtid ut?TaylorHur...

Av Sam Lindskld - 27 oktober 2011 20:54

               

Av Sam Lindskld - 9 oktober 2011 10:41

Tje lol.Vet att jag inte alls varit mer bloggsam.Så detta blir nog mitt sista blogginlägg.. någonsin!Men bloggen är ju kvar ifallatt.Igår var jag iaf hos Offe. Åkte först till Minna och var där vid 10 tiden för att hämta upp henne, runt halv 11 var v...

Ovido - Quiz & Flashcards