std

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Sam Lindskld - 18 augusti 2011 13:59

Chiiet.. vrålhungrig igen :O
Jag åt mig mätt för bara 2 timmarsen :O


GAAAH!


Av Sam Lindskld - 18 augusti 2011 00:38

Alltså. Fan..
Om nån vet nått som kan hjälpa mig så HJÄLP MIG!
Eller åtminstånde säg vad som är fel.
Jag blir hungrig varje 2½ timma ungefär :O
Är det normalt?  Jag menar, jag käkade middag förut.
Blev proppmätt.. bara 2½timma senare var jag hungrig igen.. efter ännu en halvtimma blev jag vrålhungrig :O
Meeen det gick över.. och kom tillbaka-.-
Så vid 18.30 käkade jag mackor och nyponsoppa, lika förbaskat var jag hungrig vid nietiden. Tänkte att det här kan ju fan inte vara normalt. Så jag väntade en stund till och tog sedan yttligare några mackor fast med TE (uppmärksamma stavningen) till.
och för en och en halv timma sen blev jag hungrig igen.
Min mage vill äta, för typ 9:e gången på bara min vakna tid. Om någon vet något som mättar och räcker länge så kommentara och tipsa mig!

Tack på förhand!

Ovido - Quiz & Flashcards