std

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Sam Lindskld - 14 augusti 2011 18:12

Igår hände det inte så mycket till att börjar med. Men vid sex på kvällen så messade Johk att jag skulle ner till parkering. När jag kom dit  var det ju lite folk där :)
Vi står där och pratar ett tag. sätter oss sedan i bil/moppe och åkte hem till Gurra. Det hände inget speciellt där så det blev att vi åkte hem till Johan (Erik vägrade stanna och släppa av mig så jag FICK INTE komma hem :))

Sen blev det typ 4-5 timmar med Family Guy på 6:an och Sagan om ringen på PS2.
Gurra och Martin drog och la sig i husvagnen, Johan i sin säng, Erik gick ut i hans hus och la sig, Harry somnade vid tv:n..
Så jag, Johannes och Anna satte oss i Annas rum och jag började spela Minecraft (SKITKUL SPEL! :D) Sen vart det Pokémon. Johannes somna i Annas säng, Anna däcka på golvet och jag gick och la mig under Annas säng :)

Det var typ gårdagen (:

Ovido - Quiz & Flashcards