std

Alla inlägg under oktober 2011

Av Sam Lindskld - 27 oktober 2011 20:54

               

Av Sam Lindskld - 9 oktober 2011 10:41

Tje lol.
Vet att jag inte alls varit mer bloggsam.

Så detta blir nog mitt sista blogginlägg.. någonsin!
Men bloggen är ju kvar ifallatt.

Igår var jag iaf hos Offe. Åkte först till Minna och var där vid 10 tiden för att hämta upp henne, runt halv 11 var vi i Motala. Åkte först till gymnasiemässan för att Offe var där sen drog vi hem till Offe. Klämde in donkan i det hela och sen drog jag hem kl 17.00

Idag är jag iaf skitförkyld och har ont i halsen..
Problemet är att om jag hör en bra låt så sjunger jag med.
Sjunger jag med får jag ju bara mer ont.
Så jag vet inte vad jag ska göra :(
Jag kan ju liksom inte sluta lyssna på musik :/

Detta var nog allt från Sam, nivet.. han den där Sam. Han Sam!

Aha

Av Sam Lindskld - 3 oktober 2011 20:08

Jaa, vi hade.
Skoldagen har varit som en varit och vi hade faktiskt foto även idag.
Dock har vi bestämt oss för att göra en stopmotion film med lerfigurer, så idag blir det inga bilder därifrån :)
Däremot fick jag ett fotojobb av morsan:
ATT FOTA MASKROSEN SOM BLOMMAR PÅ FEL ÅRSTID!

Här är den :)
 

Sam

Av Sam Lindskld - 2 oktober 2011 14:07

Tja ni :)
Ibland klagar folk på att jag bloggar dåligt och bla bla bla.
Och först nu inser jag, att det betyder ju att folk faktist kollar min blogg efter uppdateringar.
Så det är väl bäst att jag börjar försöka vara mer aktiv, innan jag förlorar mer läsare.
Jag menar, förra månaden hade jag bara 48. Det är ungefär bara hälften av månaden innan.

Jag lovar inget, men jag ska försöka bli bättre iaf :)

Ovido - Quiz & Flashcards