std

Alla inlägg under september 2011

Av Sam Lindskld - 29 september 2011 14:08

..är igentligen inte värda att slösa bort i skolan.
Seriöst, jag började 09.30 och slutade 10.25
EN LEKTION!
Fast endå, en av dom skönare dagarna på länge så man ska väl inte klaga ;)

Av Sam Lindskld - 19 september 2011 20:15

  PLANKARN!!


   
 
Och lite andra bilder :)

Av Sam Lindskld - 17 september 2011 21:34

Fick hjälpa Erik att klippa ihop en liten film från i vintras.
Här är resultatet :)


Av Sam Lindskld - 15 september 2011 19:07



Spontan kärlek till Backyard Babies!

Av Sam Lindskld - 13 september 2011 11:29

Här kommer då lite bilder från gårdagen.
Kommer Förhoppningsvis nya bilder varje måndag/tisdag till den här kategorin "Foto (skolan)"
Anledningen är att jag hat Foto från och med nu på måndagar :)

                            

Av Sam Lindskld - 11 september 2011 19:24

Kom hem för dryga en timma sen, har hunnit duscha och käka, så nu sitter jag här i min morgonrock (som igentligen borde heta kvällsrock med tanke på att jag inte kan minnas att jag använt den någon morgon..)

Så idag vare heldag på Boda borg med Erik, Cicci och Johan.
Klarade: Flugan, Farmen, Mumien, Vilda Västern, något som slutar på "riet" fick bara en halv stämpel, Resan, The Mission, Tuff, Tuffare och nääääästan Tuffast (fast vi fatta inte riktigt hur den funka)

Nu blire nog antagligen bara Need for Speed och lyssna på dålig musik ;)

Ovido - Quiz & Flashcards