std

Alla inlägg under november 2016

Av Sam Lindskld - 14 november 2016 00:11

Vad heter du? - Samuel Lindsköld

I mellannamn? - Joshua
Vart bor du? - Skövde
Trivs du där? - Det är väl okej
Brukar du läsa horoskop? - Ibland
Har du körkort? - AM, B
Äger du några converseskor? - Ja
Favoritdjur? - Katt
Vad spenderar du dina pengar på? - Lite allt möjligt, mest hyra...
Senaste konserten? - Är det illa när man inte minns?..
Festar du? - Knappt
Sprit, cider, vin eller öl? - Cider, tror jag. Kanske likör.
Brukar du bli för full? - Nej
Antal kuddar i sängen? - Två
Kan du baka bullar? - Nope
Mc donald's eller burger king? - Max...
Är du allergisk mot något? - Äpple, kiwi, vallmofrö, damm, hund osv.
Äger du ett busskort? - Ja
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Grön
Vad åt du till frukost? - Rågmjölsgröt, lingon, mjölk och en tunnbrödmacka
Hur ser du ut idag? - Rätt bra faktiskt. Det har varit en snygg dag.
Nästa mål i ditt liv? - Definiera nästa.
Vad såg du senast på tv? - Absolut ingen aning... Inte ofta jag kollar på tv.
Hur svarar du i mobilen? - Hemtelefon: Aah det är Lindsköld! Mobil: Ah hallå! (some things never change)
Vem ringde du senast? - Mor min.
Antal timmar sömn inatt? - 8-9
Sov du ensam? - Ja

SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: Jag
Såg dig gråta: Osäkert...
Fick dig att gråta: Jag, mest troligen.
Du gick på bio med: Cornelia?
Du gick på stan med: Jadu...
Skällde på dig: Någon anonym på Jodel.
Skickade ett e-mail till dig: Twitter

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? - Ja
Haft sex- Ja
Dumpat någon?- Ja
Druckit så mycket så du spytt?- Nope
Bråkat med ditt husdjur? - Har inget
Druckit alkohol?- Ja

SAKER
Tar du droger? - Ja, men bara alkohol.
Dricker du? - Det händer.
Vad är du mest rädd för? - Ormar
Vart vill du gifta dig? - Ingen aning.
Vad hatar du verkligen? - Folk med dålig människosyn
Har du varit kär? - Ja
Har du ett jobb? - Kanske från och med tisdag :)
Gillar du att ha folk omkring dig? - Beror på folket.
Är du ett hälsofreak? - Nej

STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - Ja
Är du ensam nu? - Japp
Några piercings/tatueringar? - Hahaha, nej fortfarande inte.
Vill du gifta dig? - Någon gång kanske.
Vill du ha barn? - Kanske, återstår att se.

 

FAVORIT
Rum i huset? - Då jag har typ ett rum så, det.
Typ av musik? - Inte dansband.
Månad? - Juni/juli? Någon sommarmånad.
År?- 2014? 2015? 1996? Jag vet inte. Vem vet?


DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? - Nej
Köpt någonting? - Ja, ost och ruccola.
Varit sjuk? - Nej, smått förkyld dock.
Sagt "jag älskar dig"? - Nej
Träffat någon ny person? - Nepp
Saknat någon? - Ja
Kramat någon? - Nej
Kysst någon? - Nej
Haft sex? - Nej

SENASTE
Låt du hörde: December - Neck Deep
Film du såg: Maze Runner
Bok du läst?: Hogwarts: An Incomplete and Unreliable Guide
Dricka du köpte: Mjölk
Mat du åt: Hemmagjord pizza
Du drack?: Te
Människa du slog: Slog mig när jag gick in i dörren. Räknas det? Ja.
Längsta bussresa?: Lite över sju timmar.
Irritation: Jag. Borde egentligen plugga.

Ovido - Quiz & Flashcards