std

Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Sam Lindskld - 29 juni 2011 20:41

DITT LIV
Vad heter du? - Samuel Lindsköld

I mellannamn? - Joshua
Vart bor du? - Zinkgruvan

Trivs du där? - det är väl okej
Brukar du läsa horoskop? - ibland :)
Har du körkort? - AM
Äger du några converseskor? - nepp
Favoritdjur? - KATT :D
Vad spenderar du dina pengar på? - Lite allt möjligt.. mest musikrelaterade saker tror jag ;P

Senaste konserten? - Åsbrorocken ;P
Festar du? - njee..

Sprit, cider, vin eller öl? - cider och öl :)
Brukar du bli för full? - aldrig full :)
Antal kuddar i sängen? - 2 :P
Kan du baka bullar? - nee..
Mc donald's eller burger king? - Mc Donald's FTW
Är du allergisk mot något? - äpple, kiwi och nått konstigt knäckebröd :/
Äger du ett busskort? - nej :O
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - grön
Vad åt du till frukost? - saftsoppa
Hur ser du ut idag? - genom fönstret :D
Nästa mål i ditt liv? - lära mig melodispelet till Behind Closed Doors på gitarr i rätt hastighet :)
Vad såg du senast på tv? - absolut ingen aning.. inte ofta jag kollar på tv liksom..

Hur svarar du i mobilen? - Hemtelefon: Aah det är Lindsköld! Mobil: Ah hallå!
Vem ringde du senast? - Johan K
Antal timmar sömn inatt? - 8-9 :D
Sov du ensam? - jaa :(

SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: jag ;P
Såg dig gråta: Ronya..
Fick dig att gråta: ronya-.-
Du gick på bio med: Johan och Gurra tror jag..
Du gick på stan med: hmm..
Skällde på dig: Johannes ;P
Skickade ett e-mail till dig: facebook-.-

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? - ja!
haft sex- ja
dumpat någon?- ja
druckit så mycket så du spytt?- nepp (stolt)
Bråkat med ditt husdjur? - har ju inget :(
druckit alkohol?- ja

SAKER
Tar du droger? - nej-.-
Dricker du? - lite ibland :)
Vad är du mest rädd för? - ORMAR!!!


Vart vill du gifta dig? - ingen aning..
Vad hatar du verkligen? - Oärliga och dryga personer

Har du varit kär? - ja
Har du ett jobb? - Sommarjobb ;P
Gillar du att ha folk omkring dig? - rätt folk jaa :)
Är du ett hälsofreak? - njee

STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - ja..
Är du ensam nu? - japp
Några piercings/tatueringar? - nej, inte än ;)

Vill du gifta dig? - inte just nu..
Vill du ha barn? - kanske.. tror inte det..

FAVORIT
Rum i huset? - mitt rum :D vad annars ;P
Typ av musik? - Heavy Metal/Metalcore
Månad? - Juni/juli tror jag.. (Sommarlov ju ;P)
år?- 1996.. tror jag :)

DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? - nej
Köpt någonting? - japp (milkshake på Burger King)
Varit sjuk? - nej :)
Sagt "jag älskar dig"? - nej :/
Träffat nån ny person? - nepp
Saknat någon? - jaa :''(
Kramat någon? - jao
Kysst någon? - nej :(
Haft sex? - nee..

SENASTE
Låt du hörde: Deep Down Inside med For The Fallen Dream
Film du såg: Love Guru
bok du läst?: Dömd Till Fängelse eller nått sånt
Dricka du köpte: Milkshake :D

Mat du åt: Jordgubbar ;P
du drack?: vatten :D
människa du slog: Carro (gul bil)
längsta bussresa?: 3 timmar kanske..?
Irritation: internet-.-

Av Sam Lindskld - 29 juni 2011 19:55

Hemma vid datorn nu:)
Inte kul alls men vad ska man göra.

Jobbat även idag och det var som vanligt sjukt varmt, men nu är det ju bara två dagar kvar:)

Hade nog tänkt att klippa mig i helgen och även färga håret (Svart såklart ;P)

Jaaoo, jag hade inte så mkt mer att säga

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards