std

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Sam Lindskld - 28 juni 2011 18:08

Kom nyss hem från Gurra och har fortfarande inte lugnat mig helt.

Gurra tyckte att vi skulle ta mopparna till Kajsa och Frej så vi satte oss på våra moppar och åkte iväg. När vi kom dit så såg vi att dom inte var hemma så han sa att vi kunde åka till hans farmor för att kolla om dom var där. Han drog om mig för att visa att han kunde och saktade sedan ner till typ 40km/h. Jag var en bit bakom och insåg att han inte stannat hos hans farmor så jag åker bara 2-3 meter till och ser hans moppe ligga på höger sida av vägen. Men jag ser inte honom. Så jag åker typ 2-3 meter till och ser han ligga ca 5 meter bort från moppen på andra sidan vägen. Blir skiträdd, för han kan ju ha skadat sig rejält. Men han slänger av sig glasögonen och hjälmen och ställer sig upp och går mot sin moppe för att kolla om den skadats.

"Har du brytit något Gurra?"
"Nej"
"Blöder du någonstans?"
"Nej"

Så jag går lite närmare honom och ser att tröjan han har på sig har stora hål på axeln och ryggen.
Säger åt honom att kolla armen och axeln och då upptäcker han att han blöder rejält från armen och även benet.

Så Gurra har nu ont i huvet, är yr och blöder från benet, armen, axeln och lite på ryggen tror jag.
Moppen som hade skapligt nya kåpor har nu skapligt nya väldigt repiga kåpor, och ingen bakblinkers på vänster sida.

Anledningen till krashen är att han svimmade och det gjorde han förmodligen pga vätskebrist.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards