std

Alla inlägg under juli 2011

Av Sam Lindskld - 7 juli 2011 22:00

förra bilden var så ful..

  ..så tar vi en med morgonfrissa med :D

Av Sam Lindskld - 7 juli 2011 17:55

Så nu är man äntligen hemma :D

Varit borta 2 nätter (om någon kan ha missat det   )
Första dagen blev det grilla, käka, spela trädgårds-yatzy mm.
Andra dagen så träffade jag faktiskt en kompis jag inte träffat på ett par år, och det var ju inget dåligt i det :)
Tredje dag (idag) så åkte vi bara hem typ :)


  (sitter i Husvagnen och messar)   (Bara för att den är HD!! SÅ INN I!!)

Av Sam Lindskld - 6 juli 2011 20:14

Tja Tjaa!!
blev så att vi skulle vara här minst 2 nätter istället-.- så imorrn åker vi hem :D 

bilder och sånt kommer imorrn med:)

Av Sam Lindskld - 4 juli 2011 21:54

Tja alla ni som faktiskt läser då och dåå :)
Har nyss beställt kåpor för nästan 2500kr-.- Mopeder är onödiga-.-


Imorrn ska vi (familjen) dra till Mariestad och träffa folk. Tar med oss husvagnen så vi kommer väl hem i övermorrn, och därför drar jag till med några bilder, som blev tagna.. NU!



Av Sam Lindskld - 3 juli 2011 20:20

hej hej, jag lever fortfarande som tur är:)

jag, martin, harry och johan var och badade i harge. när vi lämnat harry hos honom så åkte jag och martin lite i förväg framför johan.
martin åker framför mig och åker över ett krön, jag kommer precis ovanför krönet när jag märker att martin tvärnitade där för att vägen delade sig, och han visste inte vart vi skulle. jag hinner inte bromsa och *KA-CHA-BLAM* hälften av mina kåpor behöver bytas (blinkersen måste även fixas på nått sätt). Martins moppe försvann bara en blinkers på (dock skrapade han upp knät)


   

Av Sam Lindskld - 1 juli 2011 17:20

tjaa..
sista arbetsdagen idag dåå:) skönt:)

Men nu tråkar jag ihjäl mig här-.- så tipsa gärna om vad jag kan göra;P
eller typ ring/messa så kan vi hitta på nått kanske :)

Ovido - Quiz & Flashcards